SERVICII, TERMENI ȘI CONDIȚII INTERNE
Orice client folosește pentru prima dată unul din serviciile oferite de către Wonderland Cluj este obligat de a solicita în prealabil un formular (declarație) în care este explicat modul corect de folosire a serviciului respectiv.
În caz contrar Wonderland Cluj nu își asumă responsabilitatea în cazul oricărui incident / nemulțumire datorată folosirii într-un mod neadecvat a serviciului respectiv.
Lista servicii și condiții aferente
1. Centrul de echitație
1.1. Abonamentele de echitație au o valabilitate de o lună, cel de 4 ședințe , 2 luni cel de 8 ședințe respectiv 3 luni cel de 12 ședințe.
1.2. În cazul în care clientului îi expiră abonamentul fără să-l fi consumat integral ședințele rămase se vor pierde fără posibilitatea clientului de a mai solicita banii înapoi sau de a prelungi valabilitatea abonamentului.
1.3. Pentru orice curs de echitație, ședință foto, ieșire pe deal sau plimbare cu trăsura este nevoie de o programare în prealabil.
1.4. Anularea unui curs de echitație se face cu cel puțin 48 de ore înainte de a avea loc acesta, în caz contrar se pierde ședința, fără posibilitatea de a reprograma sau de a solicita rambursarea contravalorii.
1.5. Pentru ieșirea pe deal este nevoie de a se face în prealabil cel puțin un curs de echitație de inițiere în cadrul resortului Wonderland Cluj.
1.6. Ieșirea pe deal este posibilă dacă sunt cel puțin două persoane sau să se achite contravaloarea pentru două persoane.
1.7. Pentru a beneficia de unul din serviciile din cadrul centrului de echitație este nevoie de un echipament adecvat.
2. Centrul spa & ftness
2.1. Intrarea în centrul spa este posibilă doar pe bază de rezervare.
2.2. Prin rezervarea în cadrul centrului spa Wonderland Cluj, nu se asigură și șezlongurile ci doar intrarea respectiv cheie la dulăpior.
2.3. Copiii sub 7 ani beneficiază de un discount de 50%.
2.4. În zilele de sărbătoare națională se consideră prețurile și condițiile de weekend.
2.5. Pentru închirierea centrului spa se achită un avans de cel puțin 50% din valoarea închirierii.
2.6. Intrarea în sala de fitness, respectiv centrul spa, se face doar cu un echipament adecvat.
2.7. Abonamentele la centrul spa sunt valabile doar în timpul săptămânii, de luni până vineri.
2.8. Rezervarea la centrul spa&fitness se reprogramează sau anulează cu cel puțin 48 de ore înainte, în caz contrar ședința se va pierde, fără posibilitatea de a reprograma sau de a solicita rambursarea contravalorii.
2.9. Ședința de masaj se reprogramează sau anulează cu cel puțin 48 de ore înainte, în caz contrar ședința se va pierde, fără posibilitatea de a reprograma sau de a solicita rambursarea contravalorii.
2.10. Accesul minorilor în cadrul centrului spa&fitness este strict interzis dacă aceștia nu sunt însoțiți și supravegheați în permanență de un adult care să își asume responsabilitatea pentru întreg grupul.
3. Terenuri de sport
3.1. Rezervarea terenului de fotbal sau tenis cu piciorul se face pe baza unui avans.
3.2. Reprogramarea unei ședințe se face cu minim 48 de ore în prealabil altfel se va pierde avansul.
4. Balonul cu aer cald
4.1. Toate zborurile libere necesită o programare în prealabil și un avans în valoare de 50% din costul total.
4.2. Zborurile sunt condiționate de starea meteo.
4.3. Vârsta minimă pentru participanții la zbor este de 14 ani.
4.4. Capacitatea maximă a balonului este de 5 persoane (4 clienți + pilot).
4.5. Zborul captiv se organizează pentru un grup de minim 35 de persoane sau dacă se achită contravaloarea prețului aferent pentru 35 de persoane și doar pe baza de programare.
4.6. Pentru zborul de agreement se achită contravaloarea pentru 3 persoane dacă doritorii sunt în număr mai mic decât acesta.
4.7. Zborul de agrement durează între 30 și 75 de minute în funcție de condițiile meteo .
4.8. Zborul ancorat presupune ridicarea și coborârea balonului având o durată de aproximativ 5 minute.
4.9. Zborul liber sau ancorat se reprogramează sau anulează cu cel puțin 48 de ore înainte, în caz contrar rezervarea se va pierde, fără posibilitatea de a reprograma sau de a solicita contravaloarea.
5. Paintball
5.1. Este nevoie de un grup de minim 6 persoane pentru a se putea organiza.
5.2. Într-o ședință este admis un grup de maxim 10 persoane.
5.3. Clientul este obligat să achite contravaloarea echipamentului în cazul distrugerii acestuia.
5.4. O ședință nu are limită de timp, aceasta terminandu-se în momentul în care clientul rămâne fără bile.
5.5. Prin achitarea unei ședințe clientul primește un număr de 100 de bile.
5.6. Ședința de paintball se reprogramează sau anulează cu cel puțin 48 de ore înainte, în caz contrar ședința se va pierde, fără posibilitatea de a reprograma sau de a solicita contravaloarea.
5.7. Vârsta minimă pentru participanții la jocul de paintball este de 18 ani.
6. Închirierea de biciclete
6.1. Taxarea se face pe oră sau 24 de ore
6.2. După scurgerea timpului taxarea se face din jumătate în jumătate de oră
6.3. Clientul este obligat să achite contravaloarea echipamentului în cazul distrugerii acestuia
6.4. Rezervarea bicicletelor se reprogramează sau anulează cu cel puțin 48 de ore înainte, în caz contrar rezervarea se va pierde, fără posibilitatea de a reprograma sau de a solicita contravaloarea.
7. Gaming
7.1. Rezervarea la gaming se reprogramează sau anulează cu cel puțin 48 de ore înainte, în caz contrar ședința se va pierde, fără posibilitatea de a reprograma sau de a solicita contravaloare.
7.2. Este permis accesul în sala de gaming cu echipament din exterior (mingi de ping pong, palete de ping pong, tacuri etc.)
7.3. Clientul este obligat să achite contravaloarea echipamentului în cazul distrugerii acestuia
8. Cazare
8.1. În prețul unei camere este inclus micul dejun și accesul la centrul spa pentru un număr de persoane care diferă în funcție de tipul de cameră ales de client.
8.2. Pentru orice persoană în plus față de limita pe care o permite camera se achită diferența de mic dejun, accesul la centrul spa și patul suplimentar solicitat.
8.3. Micul dejun se servește între orele 7:00-10:30.
8.4. Clientul este obligat să achite contravaloarea echipamentului/mobilierului în cazul distrugerii acestuia.
8.5. Check-in-ul se face după ora 14:00 , pentru excepții este nevoie acordul Wonderland Cluj.
8.6. Check-out se face la ora 12:00.
8.7. Depășirea orei de check-out se poate face doar cu acordul Wonderland Cluj, iar clientul este obligat să achite o zi în plus de cazare.
8.8. Orice rezervare se reprogramează sau anulează cu cel puțin 14 zile calendaristice înainte, în caz contrar rezervarea se va pierde, fără posibilitatea de a reprograma sau de a solicita contravaloarea.
8.9. Plata cazării se face la check-in sau în avans în funcție de disponibilitatea camerelor din perioada solicitată de către client.
Pentru orice reclamații contactați-ne
Dacă aveți întrebări sau reclamații, ne puteți contacta:
- Prin e-mail: reception@wonderland.ro
- Prin accesarea acestei pagini de pe site-ul nostru: https://wonderland.ro/contacteaza-ne
- La numărul de telefon: +4 0364 888 840